Volgers

woensdag 18 februari 2015

Ballonnen kaart.

Ho pas op, de kaart vliegt bijna de lucht in ....

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik mijn ballonnen kaart zien.




Ik moest even wachten want de mal was bij ons in Almere al uitverkocht maar gisteren kon ik de mal ophalen want hij was binnen...... gelijk ermee aan de slag.




Ballonnen betekent feest........
Een feestelijke felicitatie is dan ook wel op zijn plaats.
Snel even de foto plaatsen van de hele kaart voordat hij de lucht in gaat........




Deze kaart laat ik mee doen aan de Marianne Challenge blog.

Fijne woensdag nog en hopelijk tot snel.

Liefs Bianca.

6 opmerkingen:

  1. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend origineel en erg mooi Bianca!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk is je kaartje met allemaal ballonnetjes Bianca.
    Leuk dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je beloofd nog even langs te komen om te vertellen dat je een superleuke ballonnenkaart hebt gemaakt Bianca.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart !!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.