Volgers

vrijdag 6 februari 2015

Dutch Doobadoo Sketch Challenge.

Hallo allemaal,

Gisteren was ik zo trots als een pauw omdat ik voor het eerst een challenge kaart had gemaakt en gepost maar gisteren heb ik ook een eerste volger op mijn blog mogen verwelkomen.

Ik heb de smaak te pakken en was van de week ook al met een kaart bezig geweest voor de Dutch Doobadoo Sketch Challenge no:1.
De opdracht was om de DD Flower 4 petats met nummer 470.713.118 te gebruiken.




Ik ben gek op bloemen en dan vooral op wit met roze bloemen, dus deze bloemkaart moest gewoon ook in het roze gemaakt worden.





Wat een leuke collectie heeft Magnolia weer, de lovely duo collectie 2015.
Voor deze kaart heb ik  I give you my heart Tilda gebruikt,  ook natuurlijk met een knipoog naar Valentijnsdag.




Omdat ik graag wil dat het voorjaar gaat worden heb ik een bloesem tak gemaakt op de kaart. De kleine bloesem bloempjes heb ik met een parel versiert.




Langs de rand van de stempel heb ik narcissen gemaakt, nee niet in het geel maar in het roze natuurlijk. Deze mal heb ik voor het eerst gebruikt, het is even een priegelwerk maar dan heb je wel een echte 3d narcis.


Dit is mijn kaart,, zo ga ik mijn kaart in sturen voor de challenge.

Marianne Design: col1306, pp1401, lr0257, lr0301 en lr0326.
Joy Craft: 6002/0292.
Leane Creatief multi flower 007 narcis.
Dutch Doobadoo: Flower 4 petats.

Ik wens iedereen een fijn, creatief weekend. 

Liefs Bianca.


1 opmerking:

  1. Ik kan me voorstellen dat je blij was met je eerste volger Bianca. En de teller staat inmiddels op twee!
    Voor je het weet heb je een kudde aan volgers hoor ;-)
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt met zulke mooie details.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.