Volgers

zondag 22 februari 2015

Kaart in een 3d lijst.

Hallo allemaal,

Mijn lieve nichtje is bijna jarig en op mijn vraag, wat wil je hebben voor je verjaardag, kreeg ik als antwoord "zo een lijstje voor op mijn kamer".
Ik was best trots want in september had ik haar oudste zus ook een 3d lijstje gegeven.

Gelukkig ze had wel een eis....... en hou je daar maar aan..... het moest paars zijn en een ander poppetje.



Voor het poppetje heb ik een stempel van Prima-Julie Nutting gebruikt.
Het jurkje heb ik zo wel op wit papier als op design papier gestempeld, totaal 3 x.
Om een mooi 3d effect te krijgen heb ik het onder jurkje 3 x uitgeknipt.

Natuurlijk moest haar naam er ook op staan, gelukkig bestaat haar naam maar uit 4 letters.
De letters en de ballon zijn ook 3d gemaakt.

   

Volgende week is haar feest en dan geef ik dit cadeautje samen met nog een cadeautje, ik ben benieuwd of haar opdracht .... haha ( eis egenlijk ) geslaagd is.



Ik wens iedereen nog een fijne zondag avond en hopelijk weer tot snel.



2 opmerkingen:

  1. Bianca voor de challenge bij Marianne Design Blog moet je materialen van MDesign gebruiken. Die zie ik niet op je kaart.
    We zullen je kaart dus moeten verwijderen.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita,
      Ik snap dat mijn 3d lijst niet bij Marianne thuis hoort, deze heb ik ook niet ingezonden voor de challenge.
      Bij de challenge heb ik mijn ballonnen kaart ingezonden.
      Groetjes Bianca.

      Verwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.