Volgers

donderdag 12 februari 2015

Oosterse lappenmandkaart.

Hallo allemaal,

Van de week was ik aan het rommelen in mijn la met restjes papier, je hebt altijd wel wat papier over na het maken van een kaart.

Mijn oog viel gelijk op het roze oosterse papier, prachtig, hiermee wilde ik wel aan de slag.

Voor mijn kaart heb ik het patroon uit Sandra Scrapselshop gebruikt, namelijk de "lappenmandkaart".
Nu heb ik geen rare dingen, ziektes etc in de familie en omgeving
( gelukkig ) dus ik heb de lappenmandkaart om getoverd naar een Japanse kaart, past ook mooi bij mijn roze oosterse papier.




Mijn stempel afdrukje is Tilda uit de collectie Bon Voyage 2010.
Geweldig,  de stempel match helemaal bij mijn idee.




Als je Tilda eruit haalt dan ziet de kaart er zo uit.
De buitenkant moet natuurlijk ook aangekleed worden, dus daar mooie oude bloemen op verwerkt, grote strik en natuurlijk een groet met Liefs.


Aan de achter en binnenkant van de kaart heb ik ook gedacht, hier kan je mooi je bericht op schrijven.




Dit mijn oosterse lappenmandkaart, gezellig dat je even kwam kijken.

Hopelijk weer tot snel en voor nu nog een fijne avond.

Liefs Bianca.


3 opmerkingen:

  1. Wat een grappig idee om een Oosterse lappenmand te maken Bianca. Leuk hoor om Tilda op haar Japans te zien ;-)
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van scr@p-cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bianca,
    Met restjes kun je een prachtige kaart maken, heel knap gedaan en het het model van de lappenmand kaart is super! Heel leuk dat je de kaart laat mee doen met de Scr@p-Cards Challenge en ons hebt mee laten genieten!
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca,
    Met restjes kun je een prachtige kaart maken, heel knap gedaan en het het model van de lappenmand kaart is super! Heel leuk dat je de kaart laat mee doen met de Scr@p-Cards Challenge en ons hebt mee laten genieten!
    Groetjes van DT Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.