Volgers

dinsdag 24 februari 2015

Roze, roze, roze....


Hallo allemaal,

Wat heerlijk toch om helemaal los te gaan in je favoriete kleur, in mijn geval, het zal jullie niet ontgaan zijn is dat roze.

Nu was er bij Time for Magnolia challenge de opdracht met je favoriete Magnolia stempel en kleur te werken, nou die uitdaging ga ik aan.



Deze Magnolia stempel komt uit de collectie special moments 2013.
Deze stempel heeft een beetje een vintage look, daarom is deze stempel denk ik ook 1 van mijn favoriete.




De kaart heb ik trouwens gemaakt met behulp van een Dutch Doobadoo mal.
Tussen de kaart en het stempel afdrukje heb ik twee labels verwerkt, op de labels heb ik twee open hangers gebruikt, ja deze horen echt bij kaart vandaag.



Wat een leuk papier is dit eigenlijk, ik heb het papier al heel lang...... in huis maar deed er eigenlijk nooit wat mee.
Het is heel dun kreuk papier, prachtig om zo je bloementjes mee te maken.



Bij zo een speciaal moment hoort natuurlijk ook de kurk van de fles te knallen, kijk de kurk vliegt al omhoog.



Een grote vlinder op de kaart maakt de kaart nog specialer, er zitten zelfs hele kleine vlinders bij Tilda.



Zo, ik ben goed doorgeslagen in mijn roze fase maar ik moet zeggen, ik hou ervan ♡♡♡♡.

Fijne avond allemaal en hopelijk weer tot snel.


4 opmerkingen:

  1. Zo Bianca, dat is lekker roze.....maar ook mijn favoriete kleur.....Ik houd ervan! Heel mooi gedaan je kaartje en leuk om mee te kijken met jouw beschrijving erbij. De knallende kurk is ook een leuk detail....ik hoorde hem bijna knallen hahaha.
    Ik ben je volger geworden en hoop dat er nog heel veel bij komen.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook erg van roze hoor Bianca! En wat een leuke details heb je er op verwerkt! De knallende kurk, vind ik enig!! en een hele mooi uitleg erbij....top!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Bianca . Mooie kleuren en details op je kaart. Bedankt voor je deelname bij Time For Magnolia. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. She looks stunning in pink.
    Hugs, t.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.