Volgers

donderdag 19 februari 2015

Tilda with Inez the Bunny.

Hallo allemaal,

Met een knipoog alvast naar Pasen heb ik deze kaart gemaakt, Tilda with Inez the Bunny.




Deze Magnolia stempel is afkomstig uit de collectie Animals of the Year 2014.
Het liefst zou ik met alle stempels tegelijk aan de slag willen uit deze collectie  ( dat heb ik best vaak met de Magnolia stempels ) maar vandaag heb ik voor de Bunny gekozen.

De kaart heb ik in pastel kleuren gemaakt en ik heb een leuke klimop krans verwerkt op de kaart. Deze krans is gemaakt met een mal van Marianne Design.
Op de krans heb ik hele kleine bloemetjes geplakt, dit geeft een heerlijk voorjaars gevoel.




Achter mijn opleg kaart heb ik een label gebruikt, deze is ook gemaakt met een Marianne Design mal. Nog even een strik en klaar is mijn kaart.

Laat het voorjaar maar komen.



Ik wens iedereen alvast een creatief weekend toe en hopelijk tot snel.

Liefs Bianca

1 opmerking:

  1. Ik ben dol op deze stempel en wat heb je haar heerlijk op een voorjaars-kaart geplaatst met de pasteltinten en mooie details. Ik ben er weg van!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van TFMC. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.