Volgers

dinsdag 24 maart 2015

Let it snow.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik mijn 2e kerstkaart voor deze maand zien.
Best grappig, terwijl ik dit schrijf schijnt de zon en ik ben bezig met 'Let it snow" haha.

Voor de Magnolia kerst challenge moest je bingo aanhouden, ik heb gekozen voor Tag-Snow- Twine.




Voor deze kaart heb ik dit keer Ski Star Tilda gebruikt uit de Magnolia collectie
'Waiting for Christmas 2014'.

Mijn kaartbasis is wit met een licht blauwe rand, de randen van de kaart heb ik bewerkt met blauwe stempelinkt. Op de linker kant van de kaart heb ik een kerstboom, een tag en extra ski's geplaatst met daarop een grote strik van touw.


Aan de rechterkant van mijn kaart heb ik een lantaarn van Magnolia verwerkt en de ski stokken neer gezet.


Dit is mijn kaart in zijn geheel.


Een hele fijne dinsdag en hopelijk tot snel.



Deze kaart stuur ik in bij:
http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/03/time-for-tfm-christmas-challenge-84.html

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.