Volgers

donderdag 14 mei 2015

Cupcake kaart.

Hallo allemaal,

Alle drukte is bij ons achter de rug, geweldig sweet 16 party gehad, alles weer aan kant, een schoon huis en nu dan even bij komen.

Met bijkomen betekent dat voor mij, lui in huis zijn, lekker lezen en heerlijk aan mijn kaarten zitten.



Vandaag heb ik een cupcake kaart gemaakt met Loesje als bakker erop.
De cupcake heb ik met de mal van Dutch Doobadoo gemaakt.
Nu is mijn tante eerdaags jarig dus heb ik deze kaart voor haar gemaakt, er konden helaas geen 80 kaarsjes op daarom de cijfers 80.



De volgende mallen heb ik gebruikt:
Dutch Doobadoo Art Cubcake.
JoyCrafts 6002/0307.
Stempel Marianne Design Loesje.

Gezellig dat je langs kwam op mijn blog.

Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen en wie weet mag ik jou als mijn nieuwe volger welkom heten, dat zou super zijn.

Ik wens iedereen een fijn weekend en hopelijk tot snel.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen aan:

http://ribbongirls.blogspot.nl/2015/05/may-everything-goes-with-image-challenge.html

4 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca,
    Allereerst wil ik je nog feliciteren met je grote dochter. Door mijn vakantie loop ik een beetje achter met bloggen.
    Vorig jaar vierde onze oudste haar sweet sixteen ;-)
    Je hebt een feestelijke cupcake voor je tante gemaakt hoor, en wat een prachtige leeftijd zeg!
    Ook het kaartje voor je dochter vind ik zo geweldig mooi. Helemaal hip met die smartphone in haar handen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart Bianca!!
    Super gedaan.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cup cake kaart Bianca, het leuke bakkertje erop en enig
    voor de foto al die cupcake hulsjes! Maar goed dat je er geen 80 hoef te maken, hihi. Nog van harte Gefeliciteerd met je 16 jarige dochter, vast een mooi feest geweest, maar ook weer lekker als de rust terug is gekeerd hè!
    Fijn weekend en LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.