Volgers

donderdag 4 juni 2015

Vintage kaart 50 jaar getrouwd.

In een oud foto boek, tussen de bladzijdes kwam ik deze foto tegen.
Kijk Edwin trots staan naast zijn Tilda op hun trouwdag, het is alweer een tijdje geleden.

Deze kaart heb ik voor mijn Oom en Tante gemaakt, 50 jaar getrouwd zijn ze.



Mijn kaart heb ik met de nieuwe Dutch Doobadoo boekmal gemaakt.
De stempel afdrukje is een combinatie van boompjes uit de Magnolia Little Londen en Edwin met Tilda uit de Special Moments collectie.

Met een paar stansjes uit de Magnolia Doohickey club en Joy Crafts 6002/0332 heb ik mijn kaart aangekleed.

Dit is mijn hele kaart.



Gezellig dat je op mijn blog langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen bij:

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/05/challengereminder-kic-challenge-60.html

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine (dt)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.