Volgers

dinsdag 21 juli 2015

Tilda horen, zien en zwijgen.

Goedemorgen lieve mensen,

Bij Magnolia heb je de speciale Pink /  Bleu Ribbon collectie om aandacht te vragen voor
 borst en prostaatkanker.

Tilda van horen, zien en zwijgen
behoort bij de collectie Pink Ribbon van oktober 2014.


Het is jullie vast nog niet opgevallen maar ik ben gek op roze, lila etc. of te wel op meiden kleuren.
Ik kan me dan ook helemaal uitleven met deze kleuren dus ik pak uit met deze kaart.
Ik heb de kaart met de DDBD label mal gemaakt maar dan neergelegd.
Voor de stansjes heb ik Magnolia mallen gebruikt.


Dit is mijn kaart helemaal, gezellig dat je langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Liefs Bianca.

Deze kaart laat ik mee doen bij
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/2015/07/aam-challenge-4-bingo.html

5 opmerkingen:

  1. Wonderful colors and what a cute image.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ths is such a cute image!
    Thank you so much for joining us at All About Magnolia. Hope to see you next month again! ♥


    XX DeeDee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach... wat een schattige kaart weer!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Love these three!
    Thanks for joining us at All About Magnolia this week.
    Hugs
    Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart
    Leuk dat je meedoet met de All About Magnolia Challenge
    x Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.