Volgers

dinsdag 14 juli 2015

Time to drink champagne....

Goedemorgen,

Als eerste wil ik welkom Andrea zeggen.
Leuk dat je mij gaat volgen.
♡♡♡

Time to drink champagne & dance on the table......
Wat een feest zal dat wel niet worden.


Edwin staat al klaar, zijn dienblad staat vol met glazen.
Deze stempel komt uit de collectie Lovely Duo 2015.
De basis van de kaart is DDBD shape art rechthoek.
De champagne glazen zijn gemaakt met LR0237 mal van Marianne Design.


Dit is mijn kaart voor vandaag, gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
en




4 opmerkingen:

  1. Hallo Bianca, wat een leuke kaarten maak jij zeg. Via verkoop van spulletjes ben ik eens op je site gaan kijken, je kleurt ook prachtig in zie ik. ik doe dat ook heel erg graag maar bak er niets van haha maar.....ik heb er plezier in en dat is belangrijk. Heel veel plezier met je blog verder en tot nog eens, groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, vergeet ik helemaal om volger te worden dus bij deze alsnog gedaan. Liefs Hanny (tierelantijntjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! I love how you did the champagne glasses. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute, lovely design and such a sweet image choice. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck! Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.