Volgers

donderdag 20 augustus 2015

Jingle Bell Rudolph.....


Jingle bells, jingle bells,

jingle all the way!


Rudolph is het hulpje van de kerstman.....
Daar kunnen we gewoon niet om heen.

Jingle Bell Rudolph komt uit de Magnolia Winterwonderland collectie 2013.
Als je naar Rudolph kijkt hoor je de bellen rinkelen.

Ik heb verschillende kerstbomen gebruikt van Magnolia.
Op de hoek heb ik een grote strik met een belletje er aan.


Dit is mijn kaart voor vandaag, gezellig dat je langs kwam op mijn blog.
Berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:




9 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf...wat een super leuke kart heb je gemaakt, Bianca!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend mooi kerstkaartje
    heel mooi gemaakt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig rendier!
    Groetjes, Janine
    DT-lid 52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kerstkaartje Bianca!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kerstkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi je kerstkaartje Bianca...hele schattige Rudolph...

    groetjs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje met Rudolph.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.