Volgers

dinsdag 8 september 2015

Cozy Christmas Tilda.......

Goedemorgen,

Even een kerstkaartje voor de afwisseling.
Cozy Christmas Tilda uit de Magnolia Winter Wonderland collectie 2013.


Ik heb mijn kaart in traditionele kleuren gehouden.


Ik heb diverse stansjes gebruikt waaronder:
DDBD Shape art Tag.
Cart-us Oval.
Marianne Design Ovaal.
Magnolia stansjes uit volume 2 en 6.


Ik laat mijn kaart vandaag mee doen bij:

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.
Liefs Bianca.

2 opmerkingen:

  1. Weer een super mooi kaartje, Bianca!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje. Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.