Volgers

dinsdag 22 december 2015

Baby Gift Box.....

Goedemorgen,

Momenteel zijn er best veel mensen zwanger in mijn omgeving.
Om een leuk cadeautje te geven heb ik een gift box gemaakt.
Basis is de Dutch Doobadoo Art Baroque mal.

Mijn design papier heeft kleine sterren, hiermee heb ik de box aan de buitenkant en binnenkant bekleed.
Wat het gaat worden weet nog niemand daarom maar 1 in het blauw en 1 in het roze gemaakt.

Dankzij Monique heb ik de schaapjes van Marianne Design kunnen gebruiken voor mijn box.
Deze mal Col1385 heb ik zelf niet maar staat boven aan mijn verlanglijstje.... 
Wie weet onder de boom........


Naast de schaapjes heb ik ook Marianne Design CR01212 gebruikt en de strik van Col1384.
De slingers zijn gemaakt met de mal van Magnolia Volume 7.


En zo ziet mijn Baby Gift Box er uit.

Nu nog wat leuks erin in de zeg.........
Welkom lieve klein baby.

Dit was mijn creatie voor vandaag, gezellig dat je even langs kwam om mijn blog.
Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.