Volgers

vrijdag 8 april 2016

Where's the party Boy?.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

First I want to say welcome Desire.
Nice that you have become my follower.
♡♡♡

Even een mannenkaart tussen door..... of moet ik zeggen 18 + kaart voor een lieve vriend van ons.


Dit stempel afdrukje kwam ik tegen op Pinterest.
Wat geweldig om deze in te kleuren.
Veel poespas heeft de kaart niet daarom heb ik mijn stempel afdrukje extra groot gehouden.


En dit is mijn kaart voor vandaag.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen alvast een prettig weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs 
Ik laat mijn kaart mee doen bij:

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk mannenkaartje Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sexy...helemaal gepast!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave digi super sexy en mooie kaart Bianca
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow daar gaat menig mannenhart sneller van kloppen ;) Super leuke kaart Bianca!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze mannenkaart Bianca,,,en hij zal het zeker wel waarderen die knappe sexy dame erop...

    groetjes en ee fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk, dat zal bij heel wat mannen in de smaak vallen!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOL, lovely card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute and sassy card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very beautiful and sexy card Bianca! I like the sentiment!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,
    lovely card
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.