Volgers

dinsdag 3 mei 2016

Dancing in Italy..........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen lieve volgers,

Vandaag mag ik mijn Gastdesigner kaart laten zien voor de lopende challenge bij



De opdracht was lace and charm.

Ik heb voor mijn kaart Dancing in Italy gebruikt uit de Magnolia Little Italy 2015 collectie.


Mijn stempel afdrukje heb ik ingekleurd met Spectrum Noir potloden.
De basis van de kaart is gemaakt met de mal uit de Magnolia Vintage box 2.


Daarbij heb ik uit deze box ook de bloemen en label mallen gebruikt.
Met een grote strik lint en een bedel van een roos is mijn kaart helemaal af.


En zo ziet mijn kaart er uit in zijn geheel.
Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

10 opmerkingen:

  1. Wat MOOI Bianca....er is veel te zien op je kaart en alles past zo mooi bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Bianca....zo mooi van vorm en wat een schattig en mooi ingekleurd Tildaatje erop...een schitterend geheel is het geworden!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig gedaan Bianca....het ziet er superrrrmooi uit. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van LHOSM, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prahtige kaart Bianca! Super lieve Tilda, prachtige kleuren en de bloemen zijn een eye-catcher :) Gefeliciteerd met jouw gdt! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another adorable card Bianca, thanks for sharing with us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww prachtig gemaakt weer Bianca! Top! Dank je wel voor je deelname aan Time for Magnolia Challenge - Pretty in pink en de mogelijke nieuwe gastdesignerplek! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card, Bianca. Love this Tilda with this beautiful color palette. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pretty card! Thanks for joining in with The Ribbon Girl May Card Challenge, best of luck! Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh this is fantastic! I love the pearls around her neck!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.