Volgers

vrijdag 13 mei 2016

It's a Boy........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Het is weer vrijdag, mijn laatste werkdag voor deze week.
Vandaag laat ik toch nog even een kaartje zien.

Ik kreeg een opdracht om een baby kaartje te maken voor mijn vriendin.
Nou dat wil ik wel hoor.


Ik heb een CAS kaartje gemaakt, soms is eenvoud zo leuk.
De baby rompertje heb ik gemaakt met de Magnolia mal.
De letters zijn van Marianne Design.


En dit is mijn kaartje voor kleine Noud.

Ik wens iedereen alvast een prettig weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs 

7 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the die cuts.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bianca
    Wat een prachtig babykaartje en dat rompertje is echt een liefje.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve babykaart Bianca. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel en dank je voor je deelname aan de challenge bij CraftAddiction.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel en dt CA)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fantastic Baby card you made :-)) I like your die cuts.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4Fun. Hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fantastic card Bianca!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.