Volgers

vrijdag 17 juni 2016

Congratulations........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemiddag,

Bij iedereen om ons heen hoor ik geslaagd!!!! 
Helaas heeft mijn dochter volgende week een herexamen omdat ze bij haar gemiddeld
 0,2 punten te kort komt.

Dus bij ons blijft de vlag nog even binnen.

Wel heb ik voor een aantal geslaagde een tag gemaakt.


Op deze tag heb ik I made it Edwin gebruikt uit de Magnolia voorjaar collectie 2016.
Als je goed kijkt zie je dat ik een diploma en een Doctorale muts incl. kwast heb gemaakt.
De congratulations is van kurk en heb ik gekocht bij de Wibra.
Deze is gemaakt voor ons achter neefje Barrie. 


Op deze tag heb ik Fabulous Graduation Tilda uit de zelfde Magnolia voorjaar collectie 2016.
Deze is gemaakt voor mijn nichtje Romy.
 


Hopelijk kan ik in juli mijn creatie voor mijn dochter laten zien....... maar voor nu nog even duimen.
Duimen jullie met ons mee?

Liefs

8 opmerkingen:

  1. These are such fun tags Bianca. And would make any graduate proud.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende tags enne.. met je dochter komt het vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous tags Bianca...your Tilda and Edwin are absolutely adorable!! Thanks for sharing with us at LHOSM!!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous as always! Thanks for joining at Marvelous Magnolia: Anything Goes
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk duimen wij voor je dochter en gaat ze het halen Bianca! je hebt prachtige tags gemaakt!
    Groetjes en wens ze maar succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Two fabulous tags, Bianca. Adorable Tilda and Edwin. Love your diploma and hat embellishments. I'm sure your niece and nephew will love getting these.
    Thanks for joining us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Two fabulous celebration tags. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect tags for a graduation celebration. Thanks for joining us at Midweek Magnolias.

    Hugs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.