Volgers

donderdag 9 juni 2016

Schoorsteenveger........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

De zaak van ons, mijn vader en broertje bestond woensdag 1 juni precies 43 jaar.
Daar moest ik natuurlijk een kaartje voor maken.
Ik kon mijn kaart alleen niet eerder laten zien maar nu mag dat wel.


Met dank aan Yvon van der Tas-Harmans ben ik aan deze schoorsteenveger gekomen.
Super leuk natuurlijk vooral omdat wij als schoonmaak- en Schoorsteenveegbedrijf zijn begonnen.
Op onze logo staat ook een schoorsteenveger poppetje.

 

Voor mijn kaart heb ik de Dutch Doobadoo schild mal gebruikt.
Dit kan je goed zien op mijn achterkant van de kaart.

Op de voorkant van mijn kaart heb ik cijfers 43 van Dutch Doobadoo gebruikt.
Voor een beetje aankleding he ik de tandwielen van Joy Crafts gebruikt.
En zo ziet mijn kaart er aan de voorkant eruit.


Wat vinden jullie ervan, ik hoor het graag.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Eeen super mooi kaartje Bianca...wat een geinig schoorsteenvegertje erop...PRachtig!!1


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Bianca! I love the design and the colors!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Bianca......prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.