Volgers

donderdag 14 juli 2016

Geslaagd!!!!!!

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Een aantal berichten geleden heb ik moeten vertellen dat mijn dochter nog niet geslaagd was......
Vrijdag 1 juli 2016 kon bij ons 


de vlag ook buiten hangen.

Gisteren hebben wij de diploma uitreiking gehad.
Voor mijn dochter en haar vriendinnen moest natuurlijk wel wat gemaakt worden.
Pak even een kop koffie erbij want hier komen de foto's.....


Diploma Tilda uit de Magnolia 4th Graduate Collectie 2015.


Een kopie uit de krant ( krant vervaagd snel ) met daarbij de mallen van Leanne Creatief.


En dit is het lijstje voor mijn dochter.


Proud Tilda uit de Magnolia 4th Graduate Collectie 2015.


Met uiteraard ook een kopie van de krant.


Deze is voor haar vriendin waar ze samen een herexamen mee had.

Maar ik ben ook een My Besties meisje en ik moest nog voor 1 vriendin wat maken dus.....


My Besties afgestudeerden by Sherrie Baldy,


Een kopie van de kranten knipsel.


En dit is de geslaagde My Besties lijst voor haar andere vriendin.

Ik was gisteren een trotse moeder.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Bianca....wat was het spannend voor jullie!
    Je hebt een prachtig aandenken voor haar gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what beautiful projects you have created Tilda looks so lovely, these will be treasured for many years to come, can I also thank you for becoming a follower of my blog I am so pleased you have joined me.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze prachtige lijstjes voor je dochter gemaakt Bianca....gefeliciteerd met haar prestaties...het is allemaal wel heel spannend geweest volgens mij...maar nu is de druk er wel vanaf en daar zal ze vast heel blij om zijn...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations Bianca for your daughter's graduation! and such lovely souvenirs you have made for her!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.