Volgers

maandag 26 september 2016

Oma........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen lieve volgers,

Ik ben zo happy...... het is niet te geloven maar het is echt waar......
Na 1 jaar aan de keuken tafel gezetten te hebben met al mijn hobby spullen in de opslag en dan toch je kaarten maken..... want hé .... we blijven wel aan de hobby, is eindelijk afgelopen weekend mijn hobby kamer klaar.

Even een kleine foto van mijn rijkdom.....


Maar nu over naar mijn kaart.......

Mijn tante, dik in de 80...... is overgroot oma geworden.
Dit verdient natuurlijk wel een kaartje.
Ik heb Wee one van Weestamps gebruikt.


Mijn digi heb ik ingekleurd met mijn Derwent Soft Colour potloden.
Helaas komen de kleuren op deze foto niet zo mooi over.


Ik heb diverse spullen gebruikt voor mijn kaart:
Yvonnen Creations mal basis.
Design papier van Action.
Magnolia Doohickey rompertje, slinger.
Letters van Marianne Design.
Bloemen en blad.

En zo is de kaart geworden.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne week toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


Ik laat mijn kaart mee doen bij:


9 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje!! Schattige stempel! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Inspiration Destination Veel succes!!
    Jolanda
    (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Babykarte ist total süß!! Sehr schön gemacht. Vielen Dank für deine Teilnahme bei der Friendship-Challenge.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card, adorable image, lovely shape and beautiful design. Thank you for joining us at Creative Moments.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely craft room, I hope you have lots of fun in there.
    Your card is adorable , I love the design and shape.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow Bianca wat een geweldig mooie hobbykamer heb je gekregen...heerlijk is dat...
    en je babykaartje is heel lief ...met een super schattig stempeltje erop....KNAP gedaan


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige hobbykamer Bianca....daar ben je mee in je nopjes he!
    Het kaartje is ook erg leuk.
    Groetjes en veel plezier in je hobbykamer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a gorgeous Baby designed card. Nice work, love it.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A sweet card with lovely details, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card...Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Wendy DT World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.