Volgers

woensdag 26 oktober 2016

Sherri´s Birthday 2016.........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Vandaag is Sherri Baldy jarig en wij als DT van My Besties Challenge Blogs hebben allemaal een verjaardagskaart voor Sherri Baldy gemaakt.


Ik heb voor mijn kaart een 3D My Besties gebruikt.


De basis van de kaart is gemaakt met de Amy Design mal.
Dit kan je goed zien op de achterkant van mijn kaart.
De cupcake is gemaakt met de mal van Marianne Design.


Op de voorkant een grote toef bloemen met een strik en mijn kaart kan verzonden worden naar Amerika.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


4 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SCHITTEREND kaartje Bianca....heel mooi zo in die 3D bestie...prachtige vrolijke klertjes ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a fantastic card you created for Sherri Baldy Bianca!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.