Volgers

vrijdag 21 oktober 2016

Zeg het met tulpen......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Kijk toch eens wat een leuke nieuwe stempels Magnolia weer heeft.
Ik heb voor mijn kaart Netherlands Tilda & tulp gebruikt.
Als achtergrond heb ik Tulip Walkway uit de Magnolia collectie 2011 gebruikt.


De stempels heb ik met mijn Derwent Soft Color gekleurd.
Tilda heb ik uitgeknipt en echt op het pad gezet.
Boven op mijn kaart heb ik de huisjes van Yvonne Creation mal gebruikt.

En dit is mijn cas kaart.......


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


Ik laat mijn kaart mee doen bij:

8 opmerkingen:

  1. Beautiful creation Bianca I love the Tilda stamp you have used also the lovely fresh colours a wonderful card
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria
    come and check out my blog and become a follower

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous card this is Bianca, love this sweet Tilda, your design and layering are wonderful. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious. Good luck!
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat zijn ze gaaf idd, de nieuwe Magnolia;s.
    Super kaartje.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is beautiful Bianca! You have created such a wonderful scene and I love the colours. Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is Gorgeous Bianca! Your coloring is so Beautiful! Thank you so much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely! I love how you combine the old and new stamps together. They really match. Thank you for joining at Marvelous Magnolia challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.