Volgers

donderdag 8 december 2016

Christmas Swap 2016.........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

 Vandaag laat ik een kerstkaart zien die ik heb gemaakt voor de Christmas Swap 2016.
Deze kaart is gemaakt voor Anita in Sweden.


De basis van de kaart is gemaakt met een spelbinder mal.
Daarop heb ik vintage kerst papier gebruikt.
Alle onderdelen zijn gemaakt met Magnolia mallen.


Dit is de achterkant van mijn kaart.
Het hartje heb ik gevonden bij de Wibra, soms kan je daar leuke dingen vinden.
En zo heeft Anita mijn kaart ontvangen.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Heeel mooi kerstkaartje heb je gemaakt voor je swapmaatje Bianca...leuke details erop...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful work.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful Christmas card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Bianca!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4fun :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.