Volgers

zaterdag 31 december 2016

Gastdesigner bij My Besties Deutschland challenge blog...

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Jas. Das. Wanten........

Goedemorgen,

Vandaag mag ik mijn kaart als gastdesigner bij My Besties Deutschland Challenge Blog laten zien.
Ik heb een tag gemaakt met My Besties Img 0088 by Sherri Baldy, deze heb ik met mijn potloden ingekleurd.


Daarnaast heb ik van Magnolia de mallen uit de laatste Magnolia Volume gebruikt voor de handschoenen.
De stempel is van Joy Crafts.

En dit is mijn tag.


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn Bianca...en daar heb je een prachtig kaartje voor gemaakt...

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling
    en een goed, gezond.en zeker een creatief 2017 toe...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.