Volgers

dinsdag 31 januari 2017

Bianca's Creaties............

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen lieve volgers,

Wie heeft er nog meer hobby's dan alleen kaarten maken ?
Ik wel.

Eigenlijk is het gewoon te veel om op te noemen, naast een lekker boek lezen mag ik ook graag decoraties voor mijn huis maken, bloemen schikken, armbandjes maken, achter de naaimachine zitten en de haaknaald heb ik ook best wel vaak in mijn hand.

Ik weet niet waar ik de tijd vandaan haal, want ik werk ook gewoon 4 dagen en mijn huis is altijd aan kant en toch kan ik tijd vrij maken voor mijn hobby's.

Omdat dit een blog is voor mijn kaarten en DT projecten heb ik besloten om nog een blog hiernaast te maken met allemaal leuke foto's van mijn creaties.

Ik zou het natuurlijk gezellig vinden als je mij daar ook gaat volgen..... niks moet, alles mag.
Kom maar een keer kijken.



Ik wens iedereen een fijne dag toe en morgen kom ik weer met een nieuwe kaart.

Liefs,




2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zoveel hobby's te hebben he Bianca....als ik jouw berichtje lees is het net of ik het zelf heb geschreven....haha.
    Ik ga zeker even naar je andere blog kijken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww what a beauty ! You are so talent !!
    I will visit you there :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.