Volgers

maandag 30 januari 2017

Happy Birthday Luisa........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Luisa was vorige week jarig en ik heb een kaart voor haar gemaakt in de 
Birthday Circle 2016 - 2017.
Mijn kaart is goed ontvangen in Portugal dus ik kan mijn kaart laten zien.

Dit keer heb ik geen stempel gebruikt maar een flinke bloemen toef.


Even wat anders dan anders en ik moet zeggen, erg leuk ook om te doen.

De basis is gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art label mal.
Met daarop een ovale frame van Marianne Design.
Op het frame heb ik gaas, bloemen, lint en kleine vlinders gebruikt.
Op de bovenkant een strik met nog een vlinder en mijn tag is af. 


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


4 opmerkingen:

  1. Wat een bloemenpracht(ig)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel romantisch deze tag Bianca....prachtig die bloementoef...zoooooo mooi ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tag is so delicate, so lovely!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.