Volgers

maandag 13 februari 2017

A lil Love......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Hi.....

Even vanaf Texel een kaartje posten want morgen is het Valentijnsdag en bij 
Loopt onze challenge nog.


De basis voor mijn kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch card art tent gemaakt.
Deze keer is mijn basis rood met roze.
De digi A lil Love heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir stiften.


Daarop heb ik een bijpassende strik, bloemen en hartjes extra toegevoegd om mijn kaart af te maken.
Volgens mij kan deze zo verzonden worden met Valentijnsdag.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, waar de liefde vanaf spat!!
    Jij ook een gezellige valentijnsdag toegewenst.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Bianca....het is een lief kaartje geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dit valentijnskaartje Bianca...leuk stempeltje en weer zoooo mooi afgewerkt
    voor morgen een fijne valentijnsdag...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very beautiful and romantic card Bianca!
    xoxo olga

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.