Volgers

donderdag 2 februari 2017

Beautiful Girls........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laat ik voor de nieuwe challenge bij Pearly Sparkles Challenge Blog mijn nieuwe
DT project zien.


De opdracht voor de challenge is Love is all Around.

Even totaal iets anders dan een kaarten.
Ik heb een Scrapbook page gemaakt van 15 x 15 en daarna ingelijst in een 3D fotolijst.



Dit schitterende papier is van Maja Design.
De foto is al weer bijna 6 jaar geleden gemaakt op de trouwdag van mijn broer.
Mijn dochter ( de middelste ) met haar twee nichtjes ( van mijn broer en schoonzus ).

Ik heb alles in rood tinten gehouden, niet dat hele harde rood maar mooi oud, zacht rood, hierdoor komt de jurkjes zo mooi in uit.

Daarbij heb ik natuurlijk diverse mallen gebruikt, Joy Crafts, Marianne Design en Magnolia.
Een toef bloemen, kant en lint maken mijn creatie helemaal af.



Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. een schitterend layout heb je gemaakt Bianca...en wat een goed idee om dat in een 3D lijst te maken...Die moet ik echt onthouden..ik heb ook nog 2 lijsten liggen met heel verkleurde 3D creatie erin...
    groetjes en en fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.....wat super GAAF gedaan Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute!! Thank for playing with us at Di's Digi challenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a really beautiful scrapbook page and would look wonderful in a frame on the wall :) Thank you for sharing it with us at Dream Valley Challenge XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Layout is beautiful and the girls adorable !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk!!!

    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja mooie dames vragen om een mooie creatie. Heel leuk gedaan, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.