Volgers

woensdag 22 februari 2017

Bunny..........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag mag ik mijn gastdesigner kaart laten zien voor Crafting by Designs.


De opdracht was It's almost spring........ hoe toepasselijk is Bunny van Di's Digi Stamps.



Ik heb heerlijke pastel tinten gebruikt, zowel voor mijn digi in te kleuren, dit heb ik met mijn 
Zig Clean Color.
Daarbij heb ik ook wat Magnolia mallen gebruikt voor de aankleding.


Vorig jaar had ik van die kleine pastel foam eitjes bij de Wibra gevonden, deze heb ik verwerkt samen met mijn bloemen, blad en veren op mijn kaart.
En dit is mijn gastdesigner kaart voor de challenge.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kaartje Bianca...zoooo een schattige Bunny erop...
    TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute!! love all the fabulous details. Thank you for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck!
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute Bianca
    Thank you for joining us at Hanna & Friends.

    Hugs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cute and pretty thanks for playing at agoac

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.