Volgers

maandag 20 februari 2017

Embossing......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Het is weer tijd voor onze reminder bij
ScrapbookStampSociety Challenge Blog.


De opdracht is Anything Goes with option Embossing.
Ik heb voor mijn kaart My Besties IMG 0001 by Sherry Baldy gebruikt.
Ik heb de digi ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.


Mijn design papier heb ik met de embossing mal gemaakt.
Daarbij zie je op de hartjes en de cupcake van Marianne Design ook de embossing terug komen.
En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge, kom gezellig langs op onze challenge blog dan kan je zien wat voor mooie kaarten mijn DT collega's hebben gemaakt.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Bianca...heel mooi die embossing en ook weer een schitterend Bestiestempeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.