Volgers

maandag 27 februari 2017

Happy Birthday Julie.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Julie is vandaag jarig en ik heb een kaart voor haar gemaakt in de 
Birthday Circle 2016 - 2017.
Mijn kaart is goed ontvangen in Australië dus ik mag mijn kaart laten zien.


Ik heb Giving Bear van Di's digi stamps gebruikt.


Deze heb ik ingekleurd met mijn zig clean color stiften.
Omdat de kleuren van de bloemen en cadeau zo mooi uit komen in de stempel heb ik besloten om mijn kaart ook in deze kleuren te maken.

Dit kan je goed terug zien in de bloemen die ik gemaakt heb met de Joy Crafts bloemen mal.
En zo heeft Julie in Australië mijn kaart ontvangen. 


Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://disdigidesignschallenge.blogspot.nl/2017/02/die-cuts-andor-punches-challenge.html
http://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.nl/2017/02/challenge-148.html

5 opmerkingen:

  1. Heel vrolijk dit kleurrijke kaartje Bianca...wat heb je dat beertje prachtig ingekleurd met je zigmarkers....het kaartje zal zeker goed ontvangen zijn in Australië...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Bianca. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh so cute, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for playing along with our challenge at Di's Digi Designs. We would love to see you again soon.
    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.