Volgers

dinsdag 21 februari 2017

It's a Girl.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laat ik samen met mijn DT maatjes van 


onze inspiratie kaarten zien voor de lopende challenge.
De opdracht voor de challenge is gebruik alleen snijmallen ( geen stempel ).


Ik heb voor mijn opdracht een geboorte schilderijtje gemaakt, daarvoor heb ik de kerst sokken gebruikt alleen dan in het roze.


Aan de bovenkant heb ik allemaal verschillende kleine bloemetjes en takjes gebruikt. 
Alles is gemaakt met de Magnolia Doohickey mallen.
En dit is mijn 3D schilderijtje geworden.


Uiteraard heb ik ook It's a Boy gemaakt, deze laat ik eerdaags ook zien.

Gezellig dat je een langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi baby schilderijtje is dat geworden Bianca.....KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful. Nice work. Love it.Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aw, that's so sweet and the booties are adorable :-)
    Thanks for sharing this with us at In The Pink challenge!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en prachtige kaart meis en super bedankt voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge. Veel succes! Lieve groetjes, Chantal (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.