Volgers

donderdag 9 februari 2017

Kerstkaart week 6........

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Oeps....... vorige week heb ik mijn doel 1 kerstkaart per week niet afgekregen......
Maar deze week is het wel gelukt.


Ik heb van CC Design deze digi gebruikt voor mijn kaart, ik heb haar ingekleurd met mijn Derwent Colour-soft potloden.


De basis van mijn kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo cart art tent gemaakt, ik heb er alleen dit keer een gewone kaart van gemaakt.
De kerstbomen zijn van Marianne Design en de cadeautjes stempels zijn van Joy Crafts.
En dit is mijn kerstkaart voor deze week. 


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Bianca das ist eine wunderschöne Karte
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super leuk kertkaartje bianca...je heb het schattige stempeltje prachtig ingekleurd
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. always such bright, marvelous cards and your blog is adorably girly and full of life! it's a great pleasure to be your new follower my sweet Bianca!! hugs and love

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.