Volgers

zondag 19 februari 2017

Liefs......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag is het weer tijd voor onze reminder kaarten bij 


De opdracht is altijd Anything goes with option Love and Friendship.

Ik heb voor mijn reminder kaart de My Besties Img 555 by Sherri Baldy gebruikt.


Omdat in februari vaak alles met rood is heb ik dit keer mijn kaart in de bruin tinten gehouden.
Ik heb diverse mallen gebruikt van Magnolia, Joy Crafts and Dies Xcut.
Wat mooie bloemen, hartjes van boomschors en strik maken mijn kaart zoals hij nu is.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen nog een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Schitterend Bianca.....het is een plaatje!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Bianca...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bianca Great job, congratulations ... !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WoW what a fantastic card you made :-))
    Thank you for playing with us at Scrapping4funChallenges. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the brown colours
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.