Volgers

zondag 5 februari 2017

Love.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij My Besties Spanish Challenge Blog.


De opdracht is Anything Goes with option Love and Friendship.

Ik heb voor mijn kaart My Besties Butterfly kisses gebruikt.
De digi heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir Stiften en daarna uitgeknipt.


De basis voor mijn kaart is roze van love ( althans dat is mijn love kleur ).
De vlinder randen heb ik gemaakt met de Joy Crafts mal net zoals de bloem.
De hartjes zijn van stof, deze kan je kopen in een winkel waar we trouwerij bedankjes maken.
En zo ziet mijn DT inspiratie kaart er uit voor vandaag, wie doet er gezellig mee met onze challenge?


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk zoet kaartje Bianca....mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The love is in the air....
    GORGEOUS creation !!!
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola Bianca, es un dulce y precioso trabajo, amo el troquel de mariposas!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.