Volgers

dinsdag 7 februari 2017

Love and Friendship.......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Mijn 2e kaart voor de nieuwe challenge bij My Besties Spanish Challenge Blog.


De challenge opdracht is Love and Friendship.
Ik heb voor mijn kaart My Besties Img Valentine by Sherri Baldy gebruikt.

Ik heb de digi ingekleurd met mijn Derwent coloursoft potloden.


Het is een Cas kaart geworden, de basis kaart is wit met daarop rood.
Uit de witte bovenste laag heb ik een hartje gestanst.

Op de randen heb ik de stempel Love van Magnolia gebruikt.
En dit is mijn DT bijdrage voor de challenge Love and Friendship.



Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichten zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,


11 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje en wat leuk om Bestie zo subtiel in te kleuren, geeft een heel aparte uitstraling. Mooi gemaakt Bianca.
    Dank je voor je deelname aan de hartjes-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ! Ik vind haar heel mooi ingekleurd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit valentijnskaartje Bianca...weer een super leuke Bestiestempel erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Mooi gekleurd zo,
    heel leuk kaartje ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Februari 27" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-harten}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Bianca.
    Leuk hoe je de bestie hebt ingekleurd.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja
    Dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Bianca. Fijn je weer in onze challenge te zien en graag tot een volgende keer.
    Lieve groet,
    Dorothy, Dt coördinator the Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet image and I love how you coloured her in. Thanks for sharing over at Besties International this month.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is lovely. I love that adorable image. Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Sandy. (DT Coordinator)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart Bianca, de digi is ook erg leuk. Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie International. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Bianca,wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt..Ze is echt verliefd ,dat kan je zien...Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Girl DT en tot een volgende keer..YvonneXX

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.