Volgers

maandag 6 februari 2017

Red.............

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag laat ik samen met mijn DT team genoten onze reminder kaart zien bij:


De challenge opdracht is Anything Goes option Use the colour red.
Ik heb voor mijn kaart 3D by Sherri Baldy gebruikt.
Dit keer laat ik zien dat je met een enkel plaatje net zo een leuke kaart kan maken.


Voor de aankleding heb ik de strik van Marianne Design gebruikt, blaadjes zijn gemaakt met de Magnolia mal. De bloemen metsen mooi bij mijn design papier, dit papier heb ik gekocht bij Action.

En dit is mijn inspiratie kaart voor deze challenge, doe je gezellig mee? 


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

ik laat mijn kaart mee doen bij:

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit winterse kaartje Bianca...wat een leuke bestie erop...echt een BAUTY!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.