Volgers

zondag 12 februari 2017

Vintage Love ......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen,

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij 


De opdracht is Antyhing goes with option Vintage Love.
Ik heb voor mijn inspiratie kaart een Mari Digi gebruikt en zeg nou zelf...... dit is toch wel Vintage Love...


Mijn basis is bruin, zo wel de kaart als mjn digi zelf.
Daarbij heb ik diverse mallen gebruikt en de bloemen zijn gemaakt met de Joy Crafts mal.

Dit is mijn inspiratie kaart voor de challenge.


Wie doet er gezellig mee met onze challenge?

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Bianca....zoooo leuk dat stempeltje en prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful vintage card Bianca!
    xoxo Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bianca, congratulations for your card! It's very very nice!!! I love your way of making the post in your blog!!!!!! Thanks for being in our DT.
    Ana Isabel DT Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.