Volgers

dinsdag 28 februari 2017

Vissen 19 februari - 20 maart......

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen, 

Vandaag een nieuwe Magnolia Zodiac kaart met het sterrenbeeld Vissen.


Ik heb mijn stempel afdrukje ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.
Daarbij heb ik veel mallen gebruikt uit de magnolia Volume 1.
De vuurtoren en schelpen zijn van Joy Crafts.


Op de achterkant is ruimte om wat op te schrijven.
En zo ziet mijn kaart er aan de voorkant eruit.
Deze is kaart is aangekomen bij de jarige dus ik mag hem laten zien.


Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weet tot snel.

Liefs Bianca.

7 opmerkingen:

  1. een lekkere zomerse kaart.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card Bianca! Tilda looks beautiful and I love all the fabulous die cuts! Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Bianca, I'm popping back in with another DT hat on! Your card is absolutely gorgeous, love the colours too. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, wishing you lots of luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaar Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Bianca...en het heeft echt al een zomerse uitstraling...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautifully designed and coloured image...your embellishments are so perfect for your Pisces Tilda!! Thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is utterly adorable. Thank you so much for sharing with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.