Volgers

vrijdag 5 mei 2017

Baby Fairy Bee................

To read my blog in your own language, using my translation button on the right sidebar.

Goedemorgen, 

Er is weer een nieuwe challenge bij Pearly Sparkles Challenge Blog begonnen.


De challenge is Things with wings......
Ik heb daarom voor mijn kaart dit lieve stempeltje Baby Fairy Bee van Mo's Digital pencil gebruikt.


Ik heb mijn stempel met mijn Derwent coloursoft potloden ingekleurd.


Om de trend te blijven heb ik de mallen van Magnolia Volume 10 gebruikt.
De Bijenkorf is gemaakt met glitter papier.
Op het design papier zitten ook allemaal glitter bijen.


En dit is mijn kaart voor vandaag, doen jullie gezellig mee met onze challenge ?

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.